Take Out Boyle Heights
T1, E5: Lisa explores the legacy of Japanese-Americans in Los Angeles' Boyle Heights through legends like Nobuko Miyamoto, the last remaining Japanese diner in the area, and a Japanese-Mexican pop-up operated by the descendant of a World War II veteran.