Escándalo. Relato de una obsesión Confía en mí
S1, E2: Hugo is sent to boarding school after an altercation with his father. Ines, in order not to get away from him, decides to seduce Tomas and convince him to take Hugo out of the boarding school. She doesn't care what Hugo looks like.