S1, E1: Charly turns 18 and decides it's time to reveal his identity as a transgender young man, but he must face the prejudice of the inhabitants of the extremely sexist village he lives in and, even worse, the prejudice of his own family and friends. He can count on his best friend Antonia, who supports and encourages him to embrace his authentic self. Charly then embarks on a mission to earn the respect and acceptance of everyone around him.