T1, E1: Pil Joo is the key man of Cheong A Group that Honorary Chairman Jang Kook Hwan founded; he met Boo Cheon, the first grandson of Kook Hwan, when he was young; Chairman Jang calls Boo Cheon and Yuh Cheon to decide who's going to inherit the company.