Um encontro com o futuro Episode 1
T1, E1: When an earthquake happens and Xu Lai is stuck under the debris for a day, she is saved by the firefighter, Jin Shi Chuan; upon regaining consciousness, Lai forged a pact with Shi Chuan, vowing to seek him out a decade later.