T1, E2: A year after the competition show, Jung-hyuk and Su-yeon meet again as an employer and an employee. On her first day as a makeup artist, Su-yeon makes an irreversible mistake in Do-jin's makeup. This mistake may risk the fortune of the Cha Beauty.