S2, E3: Already settled into the New Faces House, the contestants show off their creativity during the artistic makeup workshop, daringly experimenting with stunning looks. But the team-up challenge and the many surprises that arise along the way challenge their certainties, and the quest for a good result gives way to improvisation.