T1, E4: Mo Hyun receives a mail from a stranger which contains the truth about Pil Joo and Boo Cheon; Kook Hwan promotes Yeo Cheon and makes him Pil Joo's boss; Pil Joo overhears Mal Ran and Kook Hwan talking about the secret behind Soo Man's death.