S1, E4: Maria Bopp, Lucca Bopp, and Mariana Monaco bring it all: gossip, content, rivalry, and all their knowledge about Harry Potter spells. We'll uncover why our slang in soap operas and Luccas Neto's videos spark so much controversy in Portugal. Plus, we'll dive into the dark origins of our street carnival and the early days of gossip, a form of entertainment present in every civilization.