A juventude deve ser precoce Episode 5
T1, E5: With graduation looming, Cheng Xin is convinced her graduation ceremony would be the perfect time to propose to her boyfriend, Zheng Qian. Mustering up the courage to do that, Cheng Xin proposes but in an unexpected move, Zheng Qian rejects her. Feeling that he hasn't made any real accomplishments in his life or career, Zheng Qian doesn't think the time is right to even consider marriage.