S1, E6: Everyone knows humor sells. To help the candidates make the jury laugh, comedian and screenwriter Nathalia Cruz teaches improvisation techniques and how to make light of the struggles of a modeling career. Clóvis gives the girls a talking-to about fears and prejudices with psychologist Vanessa Abdo at a special dinner full of surprises.