A Vida Secreta da Minha Secretária Episode 6
T1, E6: Min Ik comes up with a way to start recognizing people without knowing their faces by compiling data of each person's physical features. He is scheduled to go on a blind date with the famed movie titan, Veronica, but misinformation leads to them arriving at different locations.