Los Sin Nombre Episode 6
S1, E6: Claudia and Ángela meet face-to-face after seven years. Claudia goes into labor and gives birth with her daughter's help, who then takes the baby and hands him over to two members of The Nameless. Claudia survives, and both Ángela and the baby are taken to the hospital. Ángela undergoes a thorough medical examination, and her identity is confirmed. However, Salazar still doubts the girl's intentions, and the cult, which everyone believes has been dismantled.