S1, E5: In the middle of the night, Kevin leaves Dr. Villein’s breeding farm, where they share a relationship that goes beyond professional. He drives to a prison, where a group of The Nameless cult is waiting for Santini's release. Dr. Villein calls the detective: Laura's head has been found at the farm. She blames Kevin, who may have run away with a girl believed to be Ángela. The police follow the trail to a church where they find Kevin and a girl who is not Ángela. At the station, Maica confesses she pretended to be Ángela to claim a ransom. She says the cult killed Ángela and fed her to the pigs. In shock, Claudia returns to her old house. There, she hears a noise. When she looks at the door, a teenage girl is staring at her.