S4, E1: Gabriela Prioli is a lawyer, teacher, influencer and presenter. With more than one and a half million followers on Instagram and more than eight hundred thousand subscribers on YouTube, Gabriela is emerging in the new era of influencers - an unprecedented reality that prefers less perfect life, more real life.