High / Speed
T1, E4: When a high-speed reactor -- capable of turning an ordinary person into a super-human -- is stolen, Eclair goes undercover to get it back. But the G.O.T.T. aren't the only ones trying to find the reactor, and retrieving it turns into a deadly game.