Kakuriyo: Bed & Breakfast for Spirits I Looked after a Snow Woman and an Earth-Spider
T1, E4: After they come back to Tenjin-ya, the snow woman O-Ryo collapses from fever and Aoi ends up looking after her with her cooking. Then, a fight breaks out between Suzuran, who wants to go to the apparent realm, and Akatsuki, who is against her going.