Juca Aprende sobre Cores E Formas no Museu da Imaginação
S1, E6: Juca visits the Museu da Imaginação, in São Paulo, the ideal place to learn while having fun. While exploring the space, Juca addresses concepts involving colors, shapes, balance and much more..