Dr. Ken Ken's Banquet Snub
T2, E3: When Molly and D.K. catch a neighbor girl staring at Dave through the kitchen window, they try to scare her off; Ken learns that Pat, instead of him, is asked to emcee the annual Welltopia banquet.