Nico and Nina's Playful Learning
S1, E204: Nina and Nico jump into exciting adventures, learning to bounce safely with Mom and Dad. Christmas morning brings colorful gifts, and they explore new toy trucks, learning how they help the community. With counting games and songs about body parts, and animals, Nico and Nina's playful learning never stops!