S2, E1: Lais Ribeiro, Alice Marcone and a team of experts are looking for trans men and women to make up the cast of the new season of Born to Fashion - 17 models are competing for ten places. With the team defined, the experts meet the participants in the house for the first activity: the choice of rooms. At the end of the day, models and experts share their expectations for the season.