S1, E202: The Great Algae Escape: Captain Barnacles and crew must catch a runaway Octopod, when it's hijacked by a group of crustaceans trying to escape their algae infested waters.The Walrus Chief: When Peso’s precious medical kit is taken, Barnacles and Kwazii sneak into a dangerous walrus colony to get it back – disguised as a walrus!