S1, E4: The tour is nearing its end. Despite the fatigue, the concerts are more powerful in Los Angeles and San Francisco. The conversations range from the reason for composing songs to the need to have and keep friends around. Inadvertently, in the backstage, Milton meets friends Wayne Shorter and Herbie Hancock, who in delicate interviews talk about Milton's dimension in world music.