Pat and the CEO Dr. Ken
T2, E20: Pat eyes a promotion and asks Ken to put a good word in for him with the CEO of Welltopia; Clark suspects Damona and Pat are dating again; D.K. tells Molly about a Korean superstition that could make her lose her boyfriend, Jae.