S2, E4: Fashion shows are high points in a model's career and brands have specific preferences for this moment. Therefore, having a striking catwalk is essential for success. The ten participants show off their catwalk potential in pairs and are challenged to reproduce the catwalk styles of iconic brands. To round off the day, a dance class requires creativity to improvise and rigor to execute a chore...