S1, E4: In fiction, Magal pays dearly for his mistakes when he sees Magali preparing to marry Claudinho. Devastated, he tries one last trick to win Magali back, but he is rejected. The episode reaches its climax when, on their wedding day, Magali and Claudinho's true feelings come to light, leading to an unexpected turn of events. While the fiction shows these dramatic events, the real Magal and Magali reflect on how real life brought its own surprises, both painful and happy. They comment on the emotion of revisiting those critical moments and how love, against all odds, ended up prevailing.