Menendez + Menudo: Boys Betrayed Roy Tells All
S1, E1: A reporter working on the Menendez brothers' case finds a connection between Jose Menendez and Menudo's manager, Edgardo Díaz, giving Roy Rosselló a chance to talk about the abuses he says he suffered.