S1, E1: Twelve participants set foot for the first time in the place where they will live for the next 10 episodes. We see their reactions to the space, photographs and the trophy. Upon visiting the whole set, they are surprised by Aline Campos, who tells they will go through three challenges: a solo performance, a group choreography and an elimination battle, in which they will be evaluated by the te...