S1, E1: Sidney Magal reflects on the moment he met Magali, remembering how fate brought them together in an unlikely way in Salvador. The series portrays the encounter in which Magal, while participating in a TV show, recognizes Magali, the taxi driver who saved him from the crowd the night before. However, while young Magal struggles to win Magali's heart, the real version of the couple, now married for over 36 years, comments on the difficulties and surprises of that time, creating a rich narrative that mixes fiction and reality.