Lupin the Third Part 2 The Return of Lupin the 3rd
T1, E1: It's been a long time since Jigen, Goemon and Fujiko last heard from Lupin; then one day, they each receive an invitation from Lupin for a reunion aboard the luxury liner Sirloin.