The Sacred Blade Festival
T1, E4: Sorey and Mikleo travel to Ladylake, capital of the Hyland kingdom and home to the legend of the Lady of the Lake. Excitement in the city is at an all-time high, due in part to the upcoming final ceremony of the Sacred Blade Festival.