Game dos Clones Thiago: Daddy’s on fire!
S1, E5: Thiago is a dentist, but he’s now working hard on his new career as a singer. He loves the adrenaline of being on stage and he performs in concerts as often as he can. In order to conquer this bachelor’s heart, the clones will need to keep up with his intense rhythm and, at the same time, they’ll have to prove that they are able to be in a lighthearted and jealousy-free relationship.