Teen Mom: Young and Pregnant Ups and Downs
S3, E6: Kayla's dream of a drama-free future is crushed when an ex-boyfriend pops up and says that he may actually be Iziah's dad; Rachel's fighting with her mom goes from bad to worse; Kiaya attempts to be the peacemaker.