S1, E1: 2017. In an anti-drug trafficking sting, no one would suspect that she is one of the country’s biggest drug traffickers; she could not be further from the stereotype. 2008. Olimpia, expecting her third child, lived happily with her husband, Álex, until he was diagnosed with cancer. Determined to support her family, she starts dealing hashish with her friend Marga, discovering that she's really good at it. Not even the threat of Jorge, a rival dealer, will make her give up. But then one day, vindictive Jorge's gang opens fire on them, and Marga is killed. Shattered and guilt-ridden, Olimpia believes that’s the end of the road. But is it time to leave this new world behind, or is she willing to keep trying?