Home Town Takeover: Where Are They Now? Where Are They Now?
S1, E1: One year ago, Ben and Erin Napier took on the challenge of revitalizing the town of Wetumpka, Alabama, in just four months; now, Wetumpka reveals how they've kept the momentum going and inspired innovative change in communities across the country.