The Disappearance of Phoenix Coldon Where Is She?
T1, E2: Joe and Shawndrea follow up on a handful of Phoenix sightings since her disappearance and begin to question whether she'd been lured into a new life more dangerous than she could have anticipated; a surprising lead goes to an unexpected locale.