The Disappearance of Phoenix Coldon Who Is She?
T1, E1: Phoenix Coldon vanishes; investigative reporter, Shawndrea Thomas, and retired deputy Police Chief Joe Delia attempt to unravel the mysterious unsolved case in the hope of finding justice for Phoenix.