A Última Peça
Paula Stephânia is planning a surprise party for her brother, but just when she is about to finish decorating the house with lots of dinosaurs, she finds that one of the toys is missing a part. She decides to replace it, but little did she know she would had to deal with a very mean toy store owner. Her day will now be filled with dares, challenges and adventures!