Bubu e as Corujinhas - Cante com Bubu
Singing with Bubu is pure cuteness! There are 10 new songs carefully produced to brighten the children's daily lives. In each of them, the little owls play and have fun in super cute and colorful scenarios. The songs are unique and bring different musical styles, ranging from reggae to samba. The lyrics accompany the songs, making everyone want to let out their voices along with the little owls!