Master, A Building in Copacabana
Master: A Building in Copacabana is a 2002 Brazilian documentary film by Eduardo Coutinho, about residents of a building in the Copacabana, Rio de Janeiro. In the 2010s it was ranked as number 28 on the Abraccine Top 100 Brazilian films list and also number 4 in the documentary list.