Starring Dr. Gabor Maté, Jeff Evans-Todd
A searingly intimate portrait of the celebrated expert on addiction, stress, and trauma, Dr. Gabor Maté. "Physician, Heal Thyself" follows Gabor's life's journey, from his start as a young contrarian to a contemporary icon.