Ju-on: The Beginning of the End
In this seventh installment of the Ju-on franchise, an elementary school teacher named Yui visits the home of a boy named Toshio Saeki who’s been absent from school for many days. When she arrives, she re-lives the horrific tragedy which occurred in the Saeki household ten years earlier. A cardboard box left in a closet holds the key to revealing a long-hidden truth.