Margaret Mee and the Moonflower
Margaret Mee and the Moonflower is a 2012 Brazilian documentary film directed by Malu De Martino, about the work and legacy of British botanical artist Margaret Mee, who moved to Brazil in the 1950s, produced over 400 illustrations about Brazilian flora and, used her art as a tool to defend the environmentalism.