Margin
Large boats navigate the Amazon River daily, transporting people, animals, and goods. The journey of one of these trips, starting at the border of Brazil and Colombia and traveling to the Peruvian city of Iquitos. During two days and three nights, passengers of different nationalities share their impressions of a varied territory in constant transformation.