O Dinheiro é Nosso
This new production deals with various topics related to the public budget, including the fiscal crisis, tax reform, the secret budget and many other hardships that they cause with our money. Brazil's budget misadventures are told by those who have closely followed these processes, including former presidents of the Republic, former finance ministers and former presidents of the Central Bank.