O Jogo Final
Tennis star Jenny Lee is known for her wit and tough temper. After being attacked by a stranger, she is forced to end her career. When Jenny finds out that her agent has run away with all of her money, she decides to look for her absent father in search of financial help. But what Jenny ends up finding is a man with a dark past, full of intrigues and secrets.