Setembro
A group of friends take drastic measures when all seems lost. An unexpected proposal for a trip can put an end to everyone's suffering: Alexandre is broke and without a job, Marília does not know her father's identity, Joana does not get over her breakup, Lédio has just been released from prison, Lucy is abused. at work and Leila searches for her missing mother. But before each one will settle accounts with some people.