Tulsa
Stuart Heisler's film is set during the 20s Oklahoma oil boom. Cherokee Lansing, daughter of a rancher killed by the oilmen, is determined to get her revenge by finding oil before they can. Helped by Native American Jim Redbird and roustabout Brad Brady she strikes it rich, but her greed sees her and oilman Bruce Tanner become partners.