Uncle Tony (Marcus Majella) is back. Tony is cherished by his nieces and nephew, and lives in harmony with his sister until she meets Beto (Danton Mello), who steals her heart and charms the little ones. Threatened by the “rival”, Tony will do anything to prevent Beto from joining the family permanently.