3Hz
While hanging out by the pool with his friends, Felix makes an amazing discovery: his yellow vintage walkman picks up sounds from 1989. Felix and his friends are fascinated by the crazy, cool, and funny noises from bygone times. But, Felix also hears something disturbing. Having recently passed away unexpectedly, Felix's own mother Marijke was onto a dark secret in 1989 when she died. While searching for the truth, Felix and his friends unearth an impending environmental scandal. They wonder if it is connected, and if they can help stop an environmental disaster before it's too late.
Felix Discovers His Old Walkman Has a Special Feature
After his mother's death, Felix discovers his walkman has a special feature. Together with Sammy and Noor, he hears a disturbing conversation about a murder in 1989.
Felix Discovers a Link Between His Mother and the Mystery
Felix finds out through his Walkman that his mother is involved in the mystery, and together with his friends Noor and Sammy goes on a search in her family home.
The friends are meeting Ella, and trying to figure out Felix's mother's diary. Meanwhile, Thomas is trying to improve his connection with his son.
Felix realizes that EternoFarma had a hand in his mother's illness and is looking for answers. They start to investigate EternoFarma.
Sammy, Noor, Ella and Felix are in pursuit, and are following Theo's trail in 1989. He will certainly have the answers to help them along.
Patricia finds out that her father made some strange decisions in the past, and that Theo is an important link in the story. Felix is also pressuring Theo.